Cette activité est également organisée en français le 11 mai 2017

Ontwerp onweerstaanbare e-mails die uw doelpubliek aanzetten tot lezen!

Donderdag 18 mei 2017
van 9u tot 16u30

Session française : Jeudi 11 mai 2017
De 9h à 16h30

Kom alles te weten over de taalkundige knepen en methodes die ervoor zorgen dat uw e-mails meer worden geopend, uw links vaker worden aangeklikt, uw nieuwsbrief meer inschrijvingen ontvangt, u meer vertrouwen wekt, uw prospectlijsten gestaag aandikken en u meer klanten werft.

  • U zou graag meer positieve respons krijgen op uw nieuwsbrieven?
  • U weet niet wat de lezer ertoe aanzet om uw e-mail te openen of te klikken op een van uw links?
  • U wilt meer resultaat van uw e-mailcampagnes en het openingspercentage van uw nieuwsbrieven verhogen?

Dan moet u zeker deelnemen aan deze workshop!

Wist u dat...
-      66% van de consumenten al eens een online aankoop heeft gedaan na het ontvangen van een marketing e-mail?
-      consumenten die marketing e-mails ontvangen 28% sneller overgaan tot een aankoop dan personen die geen e-mails ontvangen?
-      consumenten die marketing e-mails ontvangen aankopen doen die 44% duurder zijn en 83% meer uitgeven in vergelijking met consumenten die dergelijke e-mails niet ontvangen?

Leer hoe u verleidelijke e-mailcampagnes opzet die uw klanten en prospecten zullen overtuigen!

Doelstellingen

-      Wat zijn de voorwaarden voor het creëren van een goede e-mailcampagne?
-      Hoe bepaalt u uw doelstellingen en uw doelpubliek?
-      Hoe vat u de aandacht van uw doelpubliek?

Voor wie?

Voor iedereen die wegwijs is met internet en e-mailcampagnes moet uitwerken.

Programma

Dynamische en praktische opleiding, waarbij wordt uitgegaan van concrete voorbeelden.

De verschillende instrumenten worden stuk voor stuk onder de loep genomen en bestudeerd zodat de deelnemers van de workshop ze zelf kunnen uittesten en al doende de logica achter de tool leren kennen.

  • Inleiding tot e-mailmarketing
  • Het risico op spam vermijden
  • Uw doelstellingen bepalen
  • De 7 essentiële vragen met betrekking tot uw doelpubliek
  • Filters en schema's (NLP - Neurolinguïstisch Programmeren) - hoe kan dit uw campagne afremmen of juist aanzwengelen?
  • De A.I.D.A.-methode om een goede communicatie op te zetten
    • Attention - Interest - Desire - Action
  • Hoe test u de doeltreffendheid van uw campagne met de T.O.T.E.-methode
    • Test – Operation – Test - Exit
  • Tips en handige weetjes

Methodologie

Dynamische en praktische opleiding, waarbij wordt uitgegaan van concrete voorbeelden. 

Na de opleiding, zal u in staat zijn om zelf e-mailcampagnes op te zetten.

Basisvoorwaarde voor deelname

Breng uw pc of Mac mee naar de opleiding zodat u de aanwijzingen van de docent ook onmiddellijk in praktijk kunt brengen.

Docente

Dobrila Stupar is gespecialiseerd in sociale netwerken en webtools en heeft haar sporen verdiend in het bedrijfsleven.

Ze maakt deel uit van het Quality Training-team dat een Qfor-certificaat heeft behaald, wat garant staat voor de kwaliteit van de opleiding

Waar?

BECI – Louizalaan 500 – 1050 Brussel

Deelname

Inbegrepen:
-          Videopresentatie waarin de doelstellingen van de opleiding worden verduidelijkt; verzamelen van de verwachtingen van de deelnemers (voorafgaand aan de opleiding)
-          Documentatie en koffiepauze
-          Lunch

Leden BECI, IZEO, BHA: € 411,40 incl. btw (€ 340,00 excl. btw) 
Niet-leden: € 544,5 incl. btw (€ 450,00 excl. btw)

Early bird: 10% korting voor iedere inschrijving voor 20-04-2017

Meer info

Contactpersoon Emilie Lessire – ele@beci.be
Telefoon: 02 643 78 11