Brussel Metropool sleept een BTOB Award in de wacht

26 oktober 2018 om 13:10 | 384 weergaven

©Média Marketing

Aan Brussel Metropool, het magazine van Beci, werd een bronzen award uitgereikt in de categorie Press. Dit gebeurde tijdens de uitreiking van de BTOB Awards, op 23 oktober in Docks Bruxsel. Ons magazine stelde zich kandidaat met zijn dossier Sprout to Be Brussels” van mei 2018.

In dezelfde categorie Press gingen een gouden award naar Roularta Healthcare, twee zilveren awards naar Maison Moderne en Media Marketing, en ten slotte een bronzen award naar Publicarto. Beci was de enige organisatie onder de kandidaten waarvan de uitgeverij niet de corebusiness is. Wij zijn dus bijzonder trots op deze award, waarmee wij op hetzelfde palmares verschijnen als vooraanstaande uitgevers.

In de categorie Communicatie werden 22 awards uitgereikt. De grote winnaar van deze feestelijke avond was LDV United, die drie gouden en een zilveren award naar huis mocht nemen. Het bureau Air won een gouden en een zilveren award. De andere laureaten in de categorie Communicatie zijn Propaganda (twee zilveren awards), TBWA (zilver en brons), Dallas (eveneens zilver en brons), Maison Moderne (zilver), BBDO, Onlyhumans, Comith, The Crew Communication, Head Office, Brightfish, Mediahuis Connect, SBS Belgium et Mediafield (allemaal brons).

Media Marketing en We Media organiseren jaarlijks de BTOB Awards om enerzijds de betere tijdschriften en anderzijds uitmuntende communicatiecampagnes in business-to-business te onderscheiden. Bruxelles Metropool werd al in 2015 genomineerd, bij de lancering van ons magazine.

 

Delen