Meet EFFICY, de CRM die europees kampioen in klantenrelaties wil worden

11 januari 2019 om 08:01 | 214 weergaven

Het gebruik van CRM-software automatiseert taken met een lage toegevoegde waarde, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is. Efficy is een CRM dat totaal kan worden aangepast aan de omgeving en de behoeften van het bedrijf.

 

Wat zijn de kenmerken van EFFICY?

De Efficy groep is gevestigd in 8 landen (België, Frankrijk, Nederland, Luxemburg, Spanje, Duitsland, Zwitserland en Turkije). Deze software-uitgever is een belangrijke speler op de CRM-markt (Customer Relationship Management). Met ons breed scala aan oplossingen hebben we al 2.400 klanten (voor 160.000 gebruikers) overtuigd en zijn we er trots op een jaaromzet van 20 miljoen euro te behalen. Daar gaan we het echter niet bij laten. Onze ambitie? De #EuropeseCRM-kampioen worden, uiteraard.

 

Waarin specialiseert u zich?

CRM (Customer Relationship Management) stelt de klant centraal in het bedrijf en zijn activiteiten. CRM helpt u effectief de markt te verkennen om nieuwe klanten te winnen en klantenbinding op te bouwen door een hoger niveau van dienstverlening, specifiek afgestemd op hun behoeften. Met de CRM-oplossingen van Efficy Group pakken uw verkoop-, marketing-, klantendienst- en managementteams hun dagelijkse werkzaamheden efficiënter en flexibeler aan. Uw Efficy CRM centraliseert en archiveert alle informatie en verbindt het onderling op een intuïtieve manier.

 

Het speciale aanbod voor de leden van Beci:

Wij bieden Beci-leden een gepersonaliseerde en on-site demonstratie van onze CRM-oplossing.

 

Meer informatie: www.efficy.com — Contact: cbo@efficy.com

 

Delen