Effie Gold Award voor Telenet

3 oktober 2019 om 14:10 | 388 weergaven

© Telenet

De Effie Awards bekronen elk jaar de meest succesvolle marketing- en communicatiecampagnes op het vlak van impact en effectiviteit. Dit jaar kende de Effie-jury een Gold, Silver of Bronze award toe aan 14 van de ingeschreven cases tijdens een feesteditie. De Effie Awards blazen immers 30 kaarsjes uit.

Een van de grote winnaars van deze editie is Telenet, die een Gouden Effie won voor zijn merkwaardige campagne “The Good Flow”. De campagne ontstond in samenwerking met het bureau TBWA en benadrukt dat Telenet u dankzij een aantal goed doordachte technologieën in staat stelt om ultrasnel, soepel en ongestoord te surfen op al uw apparaten tegelijk.

Telenet past zich dus aan alle behoeften van het gezin aan. Het is niet de eerste keer dat dit winnende team op het podium staat: al in 2018 wonnen TBWA en Telenet Business een Silver Award met de campagne “De digitale versnelling”, die zelfstandigen een gratis gepersonaliseerd digitaal plan bood om hun groei te stimuleren.

 

Informatie: www2.telenet.be

Delen