Daoust kondigt vandaag een samenwerking met de Smurfen aan. Dit partnerschap kadert in de expansieplannen van de HR-dienstverlener en hoofdsponsor van de tentoonstelling “The Smurf Experience” die op 9 juni start in Brussels Expo. De Smurfen vieren immers dit jaar hun 60ste verjaardag. De blauwe dwergjes van Peyo zullen dan ook het hele jaar prominent aanwezig zijn in de Daoust JobCenters en campagnes.
De band tussen Daoust en de Smurfen? “Ze delen Belgitude, familie en waarden”, aldus CEO Giles Daoust. «De Smurfen zijn een deel van onze Belgische trots. Onze samenwerking met de Smurfen valoriseert de Belgische verankering waaraan we als familiebedrijf veel belang hechten. Naast deze Belgitude, maken de gedeelde waarden van Daoust en de Smurfen dit partnerschap evident: respect, gezelligheid en het belang van familie… het zijn de waarden die aan de basis liggen van onze gekende slogan « Welcome to the Family! »
De Smurfen vieren dit jaar hun 60ste verjaardag en Daoust blaast op haar beurt volgend jaar 65 kaarsjes uit. Daoust is als 3de generatie familiebedrijf in heel België actief in de belangrijkste domeinen van de human resources. Het bedrijf werd in 1954 opgericht door Albert Daoust die werd opgevolgd door zijn zoon Jean-Claude, wiens zoon Giles op zijn beurt de fakkel overnam in 2015.
Sinds 10 jaar kent Daoust een jaarlijkse ‘double digit’-groei met een verdubbeling van de omzet van 135 miljoen euro in 2015 naar 205 miljoen euro in 2017. Het bedrijf telt bijna 50 JobCenters verspreid over de drie regio’s van ons land. Dit cijfer blijft stijgen daar Daoust sinds 2017 tien nieuwe kantoren opende.
Het hele jaar door zal Daoust gehuld zijn in de kleuren van de Smurfen. De technieksmurf, secretarissmurf, koksmurf en huishoudhulpsmurf staan symbool voor de grote familie van werknemers bij Daoust die dagelijks in heel België aan het werk zijn bij alle klanten van de HR-dienstverlener. Daoust wil met dit partnerschap ook haar merkbekendheid in België verder ontwikkelen.
Informatie: www.daoust.be