Een eigen bedrijf oprichten? Een groot avontuur dat uw leven zal veranderen. Alvast boeiend, maar improvisatie is hier uit den boze. Bij Beci mag u in elk geval op begeleiding rekenen.
Help en diensten voor ledenIn 2017
werden er in Brussel 12.461 ondernemingen opgericht
1 starter op 95 inwoners
Brussel is de meest dynamische regio van België
66,3 %
van de Belgische starters is na vijf jaar nog steeds actief
Ontdek hoe Beci en zijn partners u kunnen helpen
Hoe stelt u een financieel plan op? Hoe krijgt u hulp of een subsidie? Denkt u aan een eerste aanwerving? Moet u uw algemene verkoopvoorwaarden bepalen? Meer dan 30 Beci deskundigen kunnen u adviseren over alle aspecten van uw ondernemerschap.
Stel uw vraagRicht u een eigen bedrijf op of opent u een dochteronderneming in België? Voordat u aan de slag gaat, neemt u best de tijd om u goed voor te bereiden: uw succes hangt er vanaf. Beci informeert, begeleidt en introduceert u in een netwerk van 35.000 bedrijven in Brussel.
Start uw project!Het ondernemingsloket op nummer 500 van de Louizalaan wordt beheerd door Partena Professional en verwelkomt u voor alle verplichte administratieve procedures die gepaard gaan met de oprichting van een bedrijf: het ondernemingsnummer, het sociaal verzekeringsfonds enz. Met of zonder afspraak bent u er in 45 minuten mee rond!
Online stappenWat zijn uw nieuwe verplichtingen als ondernemer? Welk belastingstelsel is van toepassing op uw inkomen? Waar vindt u uw eerste klanten? Hoe geraakt u bekend op LinkedIn, facebook en via uw eigen website? Hoe onderhandelen? En nog vele andere vragen …
Vind de antwoorden in onze trainingenIn het zakenleven gebeuren de voornaamste ontmoetingen meestal toevallig. Waar ontmoet u tegelijk de CEO van een grote vastgoedonderneming, de inkoopmanager van een technologische KMO, een zelfstandige vertaler en de HRM van een uitzendbureau? Tijdens de netwerking evenementen van Beci, uiteraard!
Kom naar het volgende evenementProspectie is vandaag een totaal andere uitdaging dan 10 jaar geleden. De technologieën zijn anders en daarom ook de relatie met de klant. Smartphone en de sociale netwerken overheersen ons dagelijks leven. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram zijn alom...
LezenDe stap naar het digitale tijdperk is geen voorrecht van de grotere ondernemingen. Met de opkomst van het internet ziet de wereld er vandaag als een dorp uit. Zelfs voor een KMO zijn de zakelijke uitzichten vandaag nagenoeg onbeperkt. Met de nodige begele...
LezenMaar al te vaak beschouwt men de overgang naar een vennootschap als een noodzaak wegens de fiscale voordelen. Je zou er in feite zelfs niet moeten bij stilstaan. Maar met de tegen 2018 verwachte herziening van de Ven.B horen we overal dat de regering de z...
Lezen